Loistava blogi, jonka suhteen aktivoiduin viime viikolla. Tykkään etenkin esittelyvideoista blogin alkupuolella. Ne avaavat hyvin porukan henkilökuvia :) Saako udella, että miksi valitsitte maantiefillarit matkanne tekoon? Muistelen, että Stadibikessa juteltiin cyclocrossareista.. Teillä on vissiin fillarisponssi, pyörien yhdennäköisyydestä päätellen? Toivotan hyvää matkan jatkoa ja jerkkua reisiin!
Alla on tosiaan maantiepyörät eikä cyclocrossit, koska Focus lähetti meille ystävällisesti Katusha Replicat, eli tavallisen kansalaisen versiot Venäjän pyöräilymaajoukkueen ajokeista.
Hiekkateiltä on jäänyt blogiin dramaattisia kuvia ja muistoja, mutta kaiken kaikkiaan olemme ajaneet hiekalla ehkä noin 50 kilometriä, eli varsin pienen osan kokonaismatkasta, eikä yhtään rengasrikkoa ole vielä takana.
Loistava blogi, jonka suhteen aktivoiduin viime viikolla. Tykkään etenkin esittelyvideoista blogin alkupuolella. Ne avaavat hyvin porukan henkilökuvia :)
ReplyDeleteSaako udella, että miksi valitsitte maantiefillarit matkanne tekoon? Muistelen, että Stadibikessa juteltiin cyclocrossareista.. Teillä on vissiin fillarisponssi, pyörien yhdennäköisyydestä päätellen?
Toivotan hyvää matkan jatkoa ja jerkkua reisiin!
Sanat sanat, näitä postauksia jo vähän malttamattomana odottelinkin :-)
ReplyDeleteHyvää matkan jatkoa! T. JuhaVee
Kiitos kovasti! :)
ReplyDeleteAlla on tosiaan maantiepyörät eikä cyclocrossit, koska Focus lähetti meille ystävällisesti Katusha Replicat, eli tavallisen kansalaisen versiot Venäjän pyöräilymaajoukkueen ajokeista.
Hiekkateiltä on jäänyt blogiin dramaattisia kuvia ja muistoja, mutta kaiken kaikkiaan olemme ajaneet hiekalla ehkä noin 50 kilometriä, eli varsin pienen osan kokonaismatkasta, eikä yhtään rengasrikkoa ole vielä takana.